Pytanie:
Dlaczego podbijanie piłki nożnej nie jest celowym uziemieniem?
Raystafarian
2012-02-10 02:38:44 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Rozumiem, że podkręcanie piłki nożnej jest techniką zarządzania czasem w futbolu amerykańskim, ale nie rozumiem, dlaczego nie ma z tym żadnej kary (np. celowe uziemienie)?

Jest z tym związana kara - drużyna przegrywa próbę.
Nawiasem mówiąc, stało się to w 2011 roku w przypadku Niedźwiedzi. Caleb Hanne próbował wybić piłkę, ale najpierw cofnął się kilka kroków. Został wezwany do celowego uziemienia, a następnie dziesięciosekundowa runda zakończyła grę. http://www.nfl.com/gamecenter/2011112708/2011/REG12/[email protected]#menu=gameinfo%7CcontentId%3A09000d5d82485a12&tab=videos
Sześć odpowiedzi:
#1
+25
wax eagle
2012-02-10 02:48:22 UTC
view on stackexchange narkive permalink

W rzeczywistości jest to przypadek reguły specjalnej.

Część 2 Celowe zatrzymanie się na ziemi

Punkt 3: Zatrzymywanie zegara Zawodnik znajdujący się na środku pola może legalnie zatrzymać zegar czasu gry, aby oszczędzić czas, jeżeli natychmiast po otrzymaniu snapu rozpoczyna ciągły ruch rzucania i rzuca piłkę bezpośrednio w ziemię.

Możesz więc wybić piłkę, aby zatrzymać zegar, jeśli zrobisz to natychmiast po otrzymaniu piłki. Jednakże:

Punkt 4: Opóźniony kolec Podający, po opóźnieniu podania ze względów strategicznych, nie może rzucać piłki przed siebie na ziemię, nawet jeśli nie jest pod presją od defensywnych napastników.

Dlatego czekanie na to jest uważane za celowe uziemienie.

Początkowo było to legalne, ponieważ ostry koniec ustawiałby się bliżej niż zwykle, czyniąc go odpowiednim odbierającym, a tym samym niepełnym podaniem.
#2
+8
Michael Myers
2012-02-10 02:47:54 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ponieważ jest to wyraźnie dozwolone przez zasadę celowego uziemienia.

Reguła 8, sekcja 2, artykuł 1 przepisów NFL:

Punkt 3: Zatrzymanie Zegar. Zawodnik znajdujący się na środku pola może legalnie zatrzymać zegar czasu gry, aby oszczędzić czas, jeśli natychmiast po otrzymaniu snapu rozpocznie ciągły ruch rzucania i rzuci piłkę bezpośrednio w ziemię.

NCAA ma podobną zasadę (zasada 7, sekcja 3, artykuł 2 przepisów NCAA):

ARTYKUŁ 2. Podanie w przód jest nielegalne, jeśli:

(wycinek)

e. Aby oszczędzić czas, podający rzuca piłkę bezpośrednio na ziemię (1) po tym, jak piłka już dotknęła ziemi; lub (2) nie natychmiast po przejęciu kontroli nad piłką.

Tak więc uderzenie jest legalne tylko wtedy, gdy snap nie został oszukany, w przeciwieństwie do NFL.

#3
+2
Joe
2014-11-23 08:19:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Wiele lat temu w NFL nikt nie podbijał piłki nożnej, ponieważ było to nielegalne. Jeśli drużyna wykorzystała wszystkie swoje czasy na żądanie, jedynym sposobem na przyspieszenie piłki ORAZ zatrzymanie zegara było wyjście poza boisko. To spowodowało, że przestępcy porzucili korzystanie ze środka pola, ponieważ jeśli to zrobili (i nie mieli czasu na wyjście), groziło im brak czasu. Obrona wiedziała o tym, więc skupiła się na ochronie linii bocznych, co jeszcze bardziej utrudniło atakującemu przyspieszenie i zatrzymanie zegara.

Więc co się zmieniło? Pragnienie bliższych rozgrywek. Kiedy uderzanie piłki w celu zatrzymania zegara było legalne, pozwalało drużynom na nieograniczoną liczbę krótkich przerw. Teraz zespół może wykorzystać całe boisko (zamiast tylko linii bocznych), wiedząc, że może zatrzymać zegar, gdy tylko wybije piłkę. Zegar może nadal działać po złapaniu, ale gdy piłka zostanie wybita, zegar zostaje zatrzymany, a czas zostaje zapisany. Futbol uniwersytecki ma dodatkową zaletę, że zegar zatrzymuje się, gdy pierwsze próby są dokonywane późno w dowolnej połowie, a następnie atakujący musi odbić piłkę po ponownym uruchomieniu zegara.

#4
+1
Tom Au
2013-09-21 06:37:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Podanie w przód, które nie przejdzie przez linię wznowienia, będzie uważane za celowe uziemienie, chyba że jest to „podanie, które wyląduje w kierunku i w sąsiedztwie pierwotnie uprawnionego odbierającego” i dlatego ma realną szansę na ukończenie.

„Podanie” wyrzucone bezpośrednio przed podającego zaraz po snapie spełnia definicję „realistycznej szansy na ukończenie”, opartej na umieszczeniu ciasnego końca i dwóch biegających do tyłu przed snapem. Fakt, że rozgrywający celowo „zepsuł” swoje szanse na ukończenie gry „szybkim podaniem” lub „wybiciem” piłki, nie ma na to wpływu.

Po tym (i innych podaniach przyjmujących podanie) kwestia celowego uziemienia będzie rozpatrywana indywidualnie dla każdego przypadku w oparciu o to, gdzie faktycznie znajdują się gracze.

Dodanie pewnych odniesień do cytatów uczyniłoby to lepszą odpowiedzią. Dziękuję za odpowiedź!
#5
-2
J-Corn
2013-12-30 10:04:11 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Żadna z tych odpowiedzi nie wyjaśnia, dlaczego jest to dozwolone. Tak, rozumiemy to. Powodem, dla którego jest to dozwolone, jest to, że wszyscy starali się, aby przewinienia zdobywały więcej punktów, co pozwalało na zarządzanie zegarem i pierwsze próby, ale było karane po prostu wyrzuceniem piłki (nie zdobyciem bramki ...). W końcu jest to śmieszna różnica reguł i tylko promuje atak i utrzymuje obronę. Dlatego Peyton może rzucać 55 niszczycielami czołgów, a my co tydzień pobijaliśmy rekordy punktacji w NFL w 2013 roku. Dawno minęły czasy żelaznej kurtyny i potworów z Midway. Niestety, wykonanie ataku lub dotknięcie QB jest zbyt ryzykowne. Więc pozwól im zdobyć więcej punktów i miej nadzieję, że uda nam się zdobyć więcej. To nowa era w NFL. Pamiętasz, kiedy podania były rzadkie? Ja też nie pytam twojego ojca ...

#6
-2
Ryan Laurence Vick
2014-10-18 02:26:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

oto moja interpretacja. wygląda na sytuację OR, a nie AND. (jak początkowo sądziłem) podający musi mieć w pobliżu uprawnionego odbierającego (tj. „realistyczna szansa na ukończenie”) LUB (nie ORAZ) być poza kieszenią i rzucić piłkę przynajmniej na linię wznowienia. (długi rzut), więc z tym pójdę. ALE wydaje mi się, że w meczu wczorajszego wieczoru, gdy w czwartej kwarcie pozostało 0:08, podanie zostało wyrzucone poza boisko, aby zatrzymać zegar. tak, przejście było wystarczająco daleko, ale pamiętam, że przechodzień cofnął się o kilka kroków. Twierdziłbym, że wciąż był w kieszeni, więc ten aspekt „w kieszeni” jest trochę niejasny, czy nie był wymagany?

NAJLEPSZA odpowiedź na górze, w ostatnim wierszu brzmi: „Czekanie na to jest uważane za celowe uziemienie”. dotyczy to tylko spikowania. jak już wyjaśniłem, opóźnianie celowego uziemienia jest w porządku. (jeśli podający jest poza kieszenią i rzuca piłkę dostatecznie daleko lub odbiorca w pobliżu), więc nigdy nie możesz opóźnić skoku, musisz natychmiast skoczyć. na koniec pomyślałem, że aspekt fumble był interesujący, ponieważ różni się on od przepisów NCAA.
Nie ma to nic wspólnego z pytaniem, które dotyczyło wybicia piłki w celu zatrzymania zegara (tj. Zbicia piłki i natychmiastowego rzucenia jej na ziemię). Powyższa odpowiedź nie ma związku z tym pytaniem i, o ile wiem, odnosi się wyłącznie do innych intencjonalnych znaczeń uziemienia. [Spiking jest szczególnym wyjątkiem, jak stwierdza powyższa odpowiedź; nie jest to interpretacja jednej z dwóch rzeczy wymienionych powyżej.]


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...