Pytanie:
Czy zdarzyła się kiedyś sytuacja, w której zapolowy celowo upuścił faulowaną piłkę, aby uniemożliwić biegowi zdobycie bramki od trzeciej?
weiy
2012-02-11 23:14:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Potrafię przewidzieć sytuację, w której drużyna jest zremisowana jednym obiegiem w późnej fazie meczu, w której zawodnik może celowo upuścić możliwą do złapania piłkę na terytorium faul, aby uniemożliwić biegaczowi przeciwnika dobicie i zdobycie bramki z trzeciej bazy. mniej niż dwa outy.

Czy ta taktyka była kiedykolwiek używana w meczu Major League?

Rozglądam się za konkretną instancją, dodam i odpowiem, jeśli ją znajdę.
Nie wierzę, że biegacze mogą awansować od uderzenia piłki na terytorium faul, niezależnie od tego, czy zostanie złapana, czy nie.
@RobertC.Barth jeśli piłka zostanie złapana, jest traktowana jak każdy inny pop-fly, biegacze mogą awansować, jeśli trafią.
Chociaż jest to sprzeczne z intuicją, myślę, że tak właśnie jest. Nie mogłem znaleźć niczego w instrukcji i zakładam, że piłka jest żywa, a gra jest nadal w grze po tym, jak polowy ją złapie, co to umożliwia, czy tak jest?
@RobertC.Barth tak, dokładnie to.
Byłem na trzeciej bazie (w grze w softball), kiedy pałkarz uderzył w wyskakujące okienko za pierwszą bazą, ale na terytorium faul. Pomyślałem, że jeśli pierwszy bazowy go złapie, oznaczę go i narysuję rzut, ale upuścił go, więc oznaczyłem go i poszedłem do domu. Powiedziano mi, że nie mogę awansować po faulu. Powiedziałem, że możesz oznaczyć piłkę w locie lub wyskoczyć niezależnie od tego, gdzie to jest. Powiedzieli, że upuścił go, więc nie mogłem go oznaczyć, ale instrukcja mówi, że mogę oznaczyć go, gdy tylko obrońca go dotknie. Nie stwierdza, że ​​musi ją złapać, ani czy piłka musi znajdować się tylko na terytorium fair. Czy mam rację, próbując zdobyć punkty?
@Zippy19 Gdy piłka uderzy w ziemię na terytorium faul (zakładając, że nikt jej nie dotknął) jest to martwa piłka. Jedynym sposobem, w jaki możesz spróbować awansować, jest powrót piłki do miotacza, w którym to momencie będziesz próbował ukraść bazę, zamiast przesuwać bazy w wyniku uderzenia.
@Zippy19 - jeśli piłka została złapana (tzn.rejestrowano aut) i * następnie * upuszczono, to jest w grze i możesz zdobyć bramkę. Jeśli piłka zostanie upuszczona, gdy polowy próbuje ją złapać (tj. Nie zarejestrowano autu), oznacza to, że piłka jest martwa i nie możesz awansować (tj. Jest tak jak każda inna faulowana piłka).
Cztery odpowiedzi:
#1
+10
jamauss
2012-02-12 00:48:09 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Oczywiście. Pamiętam przynajmniej kilka meczów, które oglądałem, w których mecz był remisowy, a piłka z głębokiego lotu została uderzona w faul terytorium z biegaczem z trzeciego - zapolowy po prostu upuścił ją, aby nie musieli próbować i wykonaj rzut na bazę domową, aby spróbować wyprowadzić biegacza, który byłby tagowany.

Czy ktoś ma punktację / indeks odtwarzania wideo w YouTube, aby to obsłużyć? Podjąłem wspólny wysiłek, aby znaleźć artykuł z wiadomościami lub inny. Wydaje się, że to opłacalna strategia, ale indeks klipów / historii / odtwarzania byłby niesamowity (choć niezwykle trudny do znalezienia)
prawdopodobnie pojawiłby się w wiadomościach tylko wtedy, gdyby pałkarz dostał bezradny cios na następnym boisku czy coś.
Pamiętam, jak ktoś pozwolił popaść faulowi, żeby Ricky Henderson nie awansował na trzecie miejsce bez jednego auta. Śmiałem się, ponieważ Ricky właśnie wykradł trzecie miejsce na następnym boisku, a rzut nie był nawet blisko, mimo narzutu.
#2
+10
dmalin86
2015-04-07 03:03:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Wideo - Matt Holiday zrobił to w dodatkowym meczu inningowym przeciwko Brewers w 2014 roku, z remisem 3: 3 i runem 3.

#3
+3
BigStereotype
2012-02-23 14:25:23 UTC
view on stackexchange narkive permalink

To się dzieje cały czas. Prawdę mówiąc, gdyby gracz złapał piłkę głęboko w locie z biegaczem na trzecim miejscu w późnej fazie gry, byłaby to gafa i byłby to gadżet Centrum Sportu (przynajmniej do czasu, gdy jakiś analityk napisał na Twitterze coś podburzającego. ..)

#4
+2
hellohynes
2013-07-03 18:25:13 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Zgodnie z regułą MLB 7.08d,

Każdy biegacz na autu, który nie wyretuszuje swojej bazy po piłce fair lub faul, zostaje legalnie złapany, zanim on lub jego baza zostanie oznaczony przez polowy. Nie może być wyautowany za brak retuszowania swojej bazy po pierwszym następnym narzucie, jakiejkolwiek grze lub próbie zagrania. To jest gra zachęcająca.

Jeśli chodzi o przykład, trudno będzie ci znaleźć taki, jeśli idziesz według pudełkowych wyników. Jestem pewien, że są przykłady. W większości przypadków, jeśli jest mniej niż 2 auty, zapolowy po prostu nie będzie biec tak ciężko, aby złapać piłkę - lub jeśli jest w stanie dotrzeć do miejsca, w którym faulowała piłka w odpowiednim czasie, są szanse będzie w stanie ustawić się na mocny rzut na talerz. Muszę sobie wyobrazić, że niektórzy zapolowi, chcąc się wyrwać, zapomnieli o sytuacji. Widziałem sytuacje, w których zapolujący, zapominając o liczbie autów, rzucali złapane piłki z powietrza na trybuny (powszechna praktyka pod koniec rundy dla szczęśliwego kibica) z tylko 2 autami, pozwalając bazowym biegaczom awansować - czasami punktacja biegu.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...