Pytanie:
Jaki jest cel treningu Brick?
geoffc
2012-02-14 00:23:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

W przypadku triathlonu często zaleca się wykonanie treningu Brick. Rower, biegnij, Ick.

To jest bieganie zaraz po zakończeniu jazdy na rowerze dystansowym.

Jakie korzyści to daje?

Co oznacza „ick”?
@J.Winchester Najwyraźniej nigdy nie zrobiłeś ciężkiego treningu Brick. :) Niektóre z nich mogą naprawdę ssać. Zatem „kij” jest odpowiedni.
Dwa odpowiedzi:
#1
+4
Mike Hedman
2012-02-14 11:27:03 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Korzyści płynące z ćwiczeń z cegły są szeroko dyskutowane. Jedną z rzeczy, które są znacznie mniej dyskutowane, jest to, jak ważne jest wykonanie kilku treningów z cegły przed pierwszymi wyścigami, aby przyzwyczaić się do zejścia z roweru. Przez pierwsze kilka razy może to być dość dezorientujące. Możesz pomóc temu zjawisku, synchronizując swój rower i biegając tak często, jak to możliwe. Jadąc z prędkością 90 obr./min, a następnie zeskakując z roweru i próbując biec z prędkością 60 (lub odwrotnie), przez 5-15 minut poczujesz się zgubiony. Ale jazda w wieku 90 lat i startowanie w wieku 90 lat może załagodzić sprawę.

Nigdy nie myślałem o konkretnej synchronizacji kadencji. Ciekawy pomysł!
Nie zgadzam się - pod koniec etapu jazdy MUSISZ rozluźnić nogi. W twoich udach zebrało się dużo krwi, potrzebujesz wysokiej kadencji, powiedzmy 100+ przez ostatnie 150-200 metrów, aby krew zaczęła płynąć. Jeśli pójdziesz zbyt wolno w kierunku T2 - twoje nogi będą wyglądać dokładnie tak, jak nazwa ćwiczenia: CEGŁY - lub drewniane nogi - i ciężko jest biegać z drewnianymi nogami (Zapytaj Pinokio). Wtedy powinieneś zacząć biec z prędkością, która nie jest najszybsza, ale rzeczywiście jest szybka z nogami - tak, to trudne - ale dlatego większość ludzi nie robi tri.
#2
+2
JW8
2012-02-16 04:03:12 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Aby rozwinąć odpowiedź Mike'a, w tym artykule o treningu triathlonowym podajemy powód, dla którego warto robić ceglane treningi dla triathlonów (wyróżniono najważniejsze punkty):

A więc dlaczego powinieneś robić ceglane treningi? Założę się, że masz pomysł, ale na wszelki wypadek odpowiem na nie. Treningi na cegłach służą do symulowania warunków wyścigu, ponieważ jeśli nie trenujesz tak, jak się ścigasz, najprawdopodobniej odniesiesz porażkę (chyba że Twoim celem jest po prostu ukończenie wyścigu i to też jest w porządku). Mówiąc najprościej, jeśli chcesz zoptymalizować swoje wyniki w triathlonie, musisz wdrożyć treningi na cegłach jako część przygotowań do triathlonu.

Kolejną korzyścią płynącą z treningów z cegły jest to, że nauczysz się, jak mentalnie przezwyciężyć ból związany z przejściem do następnego wydarzenia . Jasne, po odpowiednim treningu nauczysz się biegać z galaretowatymi nogami, przechodząc z roweru na bieg, ale psychicznie musisz być gotowy na ból. Jeśli wiesz, czego się spodziewać podczas każdego przejścia, będziesz wiedział, jak szybko i jak daleko możesz się posunąć podczas każdego wydarzenia. Tempo jest niezwykle ważne podczas triathlonu, a treningi z cegły pomagają najlepiej określić, jak radzić sobie z każdym wydarzeniem.

Zgodnie z tym artykułem szkoleniowym, klocki to często kombinacje rower / bieg, ale są też scenariusze treningowe dla kombinacji pływanie / jazda na rowerze.

Dobra uwaga na temat klocka do pływania / roweru. Dla mnie to nie tyle rzeczywista część rowerowa, ale bycie poziomym (pływanie), wykonywanie ćwiczeń skoncentrowanych na ramionach, a następnie przejście do pionu i bieganie do obszaru przejściowego jest czymś, do czego można się przyzwyczaić. Pod koniec pływania w wyścigu świadomie kopie mocniej i wykonuję więcej ruchów kolanami, aby obudzić nogi i sprawić, by krew płynęła.


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...