Pytanie:
Kiedy ofensywny liniowy może się poruszać?
wax eagle
2012-02-13 20:46:08 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Zauważyłem, że czasami ofensywny liniowy wydaje się przybierać na swojej pozycji, ale potem wstaje, by posłuchać, co słychać rozgrywającego.

Ale kiedy jest w swojej pozycji i tylko drgnie jego wezwanie do falstartu.

Kiedy ofensywny liniowy może się ruszyć, a kiedy jest to falstart?

Zauważysz, że ci liniowi bardzo ostrożnie nie ruszają stopami.
Czy Tight End może poruszyć się (zresetować) raz w trzypunktowej postawie w bok?
Dwa odpowiedzi:
#1
+9
Marcus Swope
2012-02-13 22:56:32 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Te ruchy są traktowane tak samo, jak przesunięcie przed grą lub ruch napięty. Ze strony 98 uczelnianego podręcznika piłkarskiego (wyróżnienie moje):

ARTYKUŁ 4.

a. Jeśli snap jest poprzedzony zgrupowaniem lub zmianą, wszyscy zawodnicy drużyny w ataku muszą się bezwzględnie zatrzymać i pozostać nieruchomo na swoich pozycjach, bez ruchu stóp, ciała, głowy lub ramion, przez co najmniej jedną pełną sekundę przed piłka jest snapowana (AR 7-1-4-I) [S20].

b. Nie jest zamierzone, aby Reguła 7-1-4-a zabraniała płynnych, rytmicznych przesunięć, jeśli są prawidłowo wykonywane. Płynna zmiana kadencji lub niespieszny ruch nie jest wykroczeniem. Jednak obowiązkiem gracza ataku, który porusza się przed snapem, jest zrobienie tego w sposób, który w żaden sposób nie symuluje początku gry. . Po tym, jak piłka jest gotowa do gry i wszyscy zawodnicy są w szyku do akcji, żaden zawodnik ofensywny nie może wykonać szybkiego, gwałtownego ruchu przed snapem, w tym między innymi (AR 7-1-4-II-IV):

  1. Liniowy poruszający stopą, ramieniem, ramieniem, tułowiem lub głową szybkim, gwałtownym ruchem w dowolnym kierunku [S19].

A więc wydaje się, że duchem reguły nie jest zapobieganie ruchowi przed snapem, ale zapobieganie symulowaniu snapu przez graczy ofensywnych. Wydaje mi się to w dużej mierze wyrokiem w imieniu sędziów, ale jest całkiem oczywiste, że kiedy cała linia ofensywna odwraca się, aby spojrzeć na linię boczną, nie próbują oni symulować snapu. Zakładam, że duch reguły jest taki sam w NFL, do jakiego odnosi się odpowiedź CorsiKa.

#2
+7
corsiKa
2012-02-13 21:18:40 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Zgodnie z oficjalnymi zasadami (wyróżnienie moje),

Żaden wewnętrzny liniowy nie może się gwałtownie poruszyć po wykonaniu lub zasymulowaniu trzech stanowisko punktowe.

Podejrzewam, że jeśli wstają wystarczająco wolno, nie jest to nagła akcja, a zatem nie jest winna falstartu.

Jednak widziałem kilka sztuczki polegające na powolnym podnoszeniu się QB. Niesławna „zła piłka” to jedna, a druga to snap jest tak powolny, że obrona nie jest na to gotowa.

Tak, ale jako obrońca QB może wstać i poruszać się, ile chce, pod warunkiem, że ustawi się na jedną sekundę przed snapem.
Możesz wstać i ruszyć się, ale nie możesz się wzdrygnąć. Istnieje różnica między celowym ruchem a oczywistym niewypałem.
Cóż, tak, oczywiście. Żadnego „symulowania pstryknięcia” i tak dalej.


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...